2016. november 13., vasárnap

A POGO AZ NEM EGY TÁNC! I.




Hallottuk, hogy bontják a kaposvári POGO-Center egykori épületét - felléptem benne Piramis Rock Klub, Pogo-Center, és Grimasz korszakában is -  összeszedtem pár emléket, fotót, hogy méltóképpen búcsúztassuk.
     A 90-es évek közepe óta jó néhány koncerten részt vettem szereplőként és közönségként is az uszoda melletti szórakoztatóipari műintézményben. Az időtájt  Piramis volt a neve, a Coda előtt játszottunk, életem egyik első fellépése volt, szájharmonikáztam egy zenekarban és stílusosan a Fonográf 'Wagner úr' cím dalát játszottuk, de olyan rohadt hideg volt a klubban, hogy alig szólalt meg a hangszer. Erről nem maradt fenn se kép se hang - tán nem is baj - de a következő évekről bőven van dokumentum.
 
2009-ben a  frissen alakult Catfooddal nekilódultam házalni, persze egyből a POGO-Centerbe siettem nagy büszkén, Attilát győzködtem a pultnál, hogy mindenki jól jár, ingyé koncert TK buli előtt, mi felléphetünk, neki meg 1 órával korábban lesz vásárló közönsége...
- Nem látok benne fantáziát - mondta megértően mosolyogva, de én meg sem hallottam, már azon agyaltam honnan szerzünk cuccot.
Koncert után "se fukarkodott" a dicsérettel, elém tolt egy jutalom kólát:
- Sikerült a mutatvány!
Ezen felbuzdulva újabb koncertet szerveztünk a POGO-ba, erről fennmaradt egy archív felvétel, aminek a különlegessége, hogy a zenekar repertoárjában méltán népszerű 'Cifrán káromkodok' című dalt rögzítette, ami azóta se került stúdiófelvételre.


Nyögvenyelős volt hét közben fellépni Kaposváron alter-pop zenével, a gimiseket jobban érdekelte mint az egyetemistákat, csakhogy a középiskolai kollégiumi kimenők maximum fél 10-ig szóltak. Az igazi pörgést a Grimasz klub hozta el, de erről majd legközelebb.

POGO bulifotók számtalan évből






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése